• Kontakt

    Lad os holde kontakten!X

    Smid en kommentar

    Sender din besked, vent venligst...

    Tak for din besked! Vi vinder stærkt tilbage!

    Der opstod et problem med din besked, venligst prøv igen.

    Venligst udfyld alle felter inden du sender din besked

FULL BODY

Full body programmerne er tiltænkt jer, der træner 1-3 gange om ugen. For at undgå for mange hviledage mellem belastningen af de forskellige muskelgrupper er full body programmerne ofte ret omfattende, i øvelser såvel som varighed.

Full body programmerne er lavet til de af jer, der ikke har tid og lyst til at træne så ofte. Full body programmerne handler derfor om at træne hele kroppens muskulatur hver gang man træner. Det er tunge programmer, der gør brug af de øvelser der rammer muskelgrupper effektivt og tungt. Programmerne starter med de største muskelgrupper og bevæger sig ned derfra. Således vil man ikke stå til sidst i programmet og skulle lave en hel serie af pull ups og squats.

Hvor hybridprogrammerne veksler meget mellem kategorier og muskelgrupper med fokus på motorisk styrke, så bevirker full body programmerne til en mere hypertrofi-fokuseret træning. Calisthenics kan nemlig også bevirke god muskelvækst, hvis man opdeler og målretter sin belastning af musklerne. Full body programmerne er baseret på “train to failure” konceptet. Det vil sige at træningen har til formål at nedbryde musklerne for derefter at give dem hvile nok til fuld restitution og vækst. Man vil derfor også opleve at full body programmerne gør brug af øvelser, der er mindre motorisk krævende, da disse ofte er udmattende inden de bliver nedbrydende.

KLIK PÅ PROGRAMMET FOR AT LÆSE MERE


FULL BODY PROGRAM;

1.0

OVERBLIK

dips

START

ØVET

MESTER