• Kontakt

    Lad os holde kontakten!X

    Smid en kommentar

    Sender din besked, vent venligst...

    Tak for din besked! Vi vinder stærkt tilbage!

    Der opstod et problem med din besked, venligst prøv igen.

    Venligst udfyld alle felter inden du sender din besked

FULL BODY PROGRAM 1.0

FULL BODY PROGRAM 1.0 er udformet til middel intensitet og har mest fokus på generel styrkelse af muskler og motorik, i det man kan kalde “styrkeøvelser”.

Full body program 1.0 blander øvelser i kategorierne ben, mave, core, pres og træk og har til formål at styrke hele kroppen. Det er et program, der træner hele kroppen. Ingen muskelgrupper bliver kørt til “failure” – dvs. helt udmattet, men man vil mærke, at man efter endt træning er træt i hele kroppen og man bør derfor minimum holder 48 timers pause inden man træner igen.

FULL BODY PROGRAM;

1.0

START

ØVET

MESTER

 

.
dipsOVERBLIK
.
dipsPROGRAM

Hvis du er i tvivl om udførelsen af de respektive øvelser, anbefales det at se gennemgangen af teknik, position, udførelse osv. følg linksne til de enkelte øvelser – i samme rækkefølge som programvideoen angiver

Øvelse 1 : Squats
Øvelse 2 : Lunges
Øvelse 3 : Pull ups
Øvelse 4 : Australian chin ups
Øvelse 5 : Ring pulls
Øvelse 6 : Push up
Øvelse 7 : Shoulder press
Øvelse 8 : Fly push
Øvelse 9 : Toes to bar
Øvelse 10 : Ab ring rollout
Øvelse 11 : Reversed Hyper extensions
Øvelse 12 : Planche
Øvelse 13 : Dips
Øvelse 14 : Ring curls