• Kontakt

    Lad os holde kontakten!X

    Smid en kommentar

    Sender din besked, vent venligst...

    Tak for din besked! Vi vinder stærkt tilbage!

    Der opstod et problem med din besked, venligst prøv igen.

    Venligst udfyld alle felter inden du sender din besked

BEGYNDERPROGRAM 1.0

Begynderprogram 1.0 er udformet til lav intensitet og har mest fokus på generel styrkelse af muskler og motorik, i det man kan kalde “basisøvelser”.

Begynderprogram 1.0 blander øvelser i kategorierne ben, mave, core, pres og træk og har til formål at styrke hele kroppen. Programmer er opbygget således at man ikke kører musklerne helt trætte og de således nedbrydes hårdt, hvorefter de kræver tilsvarende hvile til restitution. Derimod er programmet formet således at det kan trænes flere dage i streg, hvis man er topmotiveret og gerne vil hurtigt i form.

.
BEGYNDERPROGRAM 1.0 – SKALERING : 1 – NIVEAU : START

 

.
dipsOVERBLIK
.
dipsPROGRAM

 

Hvis du er i tvivl om udførelsen af de respektive øvelser, anbefales det at se gennemgangen af teknik, position, udførelse osv. følg linksne til de enkelte øvelser – i samme rækkefølge som programvideoen angiver

Øvelse 1 : Squats
Øvelse 2 : Lunges
Øvelse 3 : Chin up
Øvelse 4 : Australian pull up
Øvelse 5 : Push up
Øvelse 6 : Band shoulder press
Øvelse 7 : Sit ups
Øvelse 8 : Hollow body
Øvelse 9 : Back raises
Øvelse 10 : Planche
Øvelse 11 : Dips
Øvelse 12 : Band curls