• Kontakt

    Lad os holde kontakten!X

    Smid en kommentar

    Sender din besked, vent venligst...

    Tak for din besked! Vi vinder stærkt tilbage!

    Der opstod et problem med din besked, venligst prøv igen.

    Venligst udfyld alle felter inden du sender din besked

BEGYNDERPROGRAM 2.0

Begynderprogram 2.0 er udformet til lav intensitet og har mest fokus på statisk styrke og udholdenhed.

Begynderprogram 2.0 blander forskellige statiske øvelser i kategorierne ben, mave, core, pres og træk og har til formål at udfordre kroppen med en statisk modspil til det mere dynamiske program – 1.0. Statisk styrke er vigtigt at træne da dette elemtent i starten ofte kan være svageste led. Nogle oplever eksempelvis at de ikke kan tage ret mange gentagelser af chin ups fordi de ikke har styrke nok i grebet til at holde sig fast om baren. Statisk styrke – også kaldet isometrisk, er grundstenen for progressioner mod de mere udfordrende øvelser.

.
BEGYNDERPROGRAM 2.0 – STATISK

 

.
dipsOVERBLIK
.
dipsPROGRAM

 

Hvis du er i tvivl om udførelsen af de respektive øvelser, anbefales det at se gennemgangen af teknik, position, udførelse osv. følg linksne til de enkelte øvelser – i samme rækkefølge som programvideoen angiver

Øvelse 1 : Resting squat
Øvelse 2 : Static calf raises
Øvelse 3 : Bar Hang
Øvelse 4 : Australian static holds
Øvelse 5 : High planche (skalering 2)
Øvelse 6 : Static shoulder press
Øvelse 7 : Side planche
Øvelse 8 : Hollow body
Øvelse 9 : Static Back raises
Øvelse 10 : Back Planche