• Kontakt

    Lad os holde kontakten!X

    Smid en kommentar

    Sender din besked, vent venligst...

    Tak for din besked! Vi vinder stærkt tilbage!

    Der opstod et problem med din besked, venligst prøv igen.

    Venligst udfyld alle felter inden du sender din besked

BEGYNDER

Begynderprogrammerne er tiltænkt dem, der er nye til kropsvægtstræning. Programmerne tager udgangspunkt i et motionistniveau – dvs. man er vant til at dyrke motion / har dyrket motion førhen, hvorfor øvelserne ikke er svært teknisk udfordrende.

Begynderprogrammerne er udformet til lav intensitet og har mest fokus på generel styrkelse af muskler og motorik, i det man kan kalde “basisøvelser”. Begynderprogrammerne er tænkt som introduktion til calisthenics og hvad det vil sige at benytte sin egen kropsvægt som basis i styrketræning.

Under fanen træningsplaner kan du finde planen for begynderniveau.

Den giver dig overblikket over varighed, antal træninger om ugen og hvilken program der trænes på de respektive dage. Beynderplanen anbefales til dem, der starter på kropsvægtstræning helt fra ny og/eller dem, der ikke har trænet i en længere periode.

1.0

Basale øvelser, der giver styrke og
motorisk forståelse; SE MERE

2.0

Statiske øvelser, der træner
isometrisk udholdenhed; SE MERE

3.0

Balanceøvelser, der udfordrer motorik og
bevægelsesforståelse ; SE MERE

dips
.
dips
dips