• Kontakt

    Lad os holde kontakten!X

    Smid en kommentar

    Sender din besked, vent venligst...

    Tak for din besked! Vi vinder stærkt tilbage!

    Der opstod et problem med din besked, venligst prøv igen.

    Venligst udfyld alle felter inden du sender din besked

HYBRID


Hybrid-programmerne er for jer, der træner alt mellem 2 – 6 gange om ugen. Hybridprogammerne blander de mange øvelser, der findes på siden og fokus er primært motorisk styrke og mobilitet. Det vil sige at programmerne (og øvelserne heri) kan variere fra værende helt statiske til eksplosive, og tillige være nogle der udfordrer motorik og balance.

Hvis målet med træning er generel øget styrke, bedre motorik, balance og kropsforståelse, så vil jeg klart anbefale at træne disse programmer, da de udfordrer alle aspekterne ofte. Forskellen fra de andre programtyper, er hyppigheden for hvor vidt man udfordres motorisk. Balance er ikke noget man har – det skal trænes og det gøres det kun gennem gentagelse.

Alt efter hvilket muskelgrupper, som det enkelte program træner og nedbrydern kan du træne forskellige programmer på forskellige dage.

Hybridprogrammerne bør indgå i de fleste træningsplaner som en “disruption” – en “forstyrrelse”. Det handler om at variere træningernes bevægelsesmønstre, så kroppen ikke bliver tilvænnet træningens opbygning i en given liniær træningsplan. Tilmed vil man også opleve at variationen er sjov og gennem tiden vil man netop her kunne mærke den øget kropskontrol og balance – ikke kun styrke

KLIK PÅ PROGRAMNIVEAU FOR AT DE SE FORSKELLIGE HYBRIDPROGRAMMER DER FINDES I DET RESPEKTIVE NIVEAU FOR AT LÆSE MERE

HYBRID NIVEAU;

START

HYBRID NIVEAU;

ØVET

HYBRID NIVEAU;

MESTER

HYBRIDPROGRAM;

GRUPPE

Start – øvet – mester programmerne er umiddelbart kun skaleret til det enkelte niveau, men man kan finde træne programmerne sammen og således skalere op/ned i niveau som det passer. Grunden til opdelingen er også, at programmets øvelser ikke kun kan være svære, men intensiteten og varigheden kan variere fra let til meget hårdt og derfor vil en gruppeskala ikke være fordelagtig. Hvis man er flere på forskellige niveauer anbefales grupperprogrammerne i stedet.

Gruppeprogrammerne er programmer, hvor øvelserne kan skaleres til de 3 niveauer; start – øvet – mester. Dette betyder at det oftest kan trænes i par og grupper, hvor man er på forskelligt niveau. Man bliver således udfordret ligeligt, men kan motivere og inspirere hinanden mens man træner