• Kontakt

    Lad os holde kontakten!X

    Smid en kommentar

    Sender din besked, vent venligst...

    Tak for din besked! Vi vinder stærkt tilbage!

    Der opstod et problem med din besked, venligst prøv igen.

    Venligst udfyld alle felter inden du sender din besked

STREET

Street-programmerne er hård træning baseret på den rå form for Calisthenics, som hitter stort på youtube og instagram. Det er gadegymnastik og det er hård styrketræning.

Det er træning for dem, der gerne vil i god form og blive stærk, kun gennem træning med egen kropsvægt. Hvis man træner 4-6 gange om ugen kan man med fordel blande de forskellige streetprogrammer. Det kan være med til at sikre god udvikling både i styrke, udseende og sind. I hver træningssession trænes flere muskler i kroppen. I programmerne aktiveres flere muskler, så koordinering, synkronisering osv. af motorneuronerne bliver udfordret. Calisthenics handler ikke om store muskler, men stærke muskler – dvs. effektiv koordinering af styrke. Teknik, balance og motorik vægtes derfor meget højt – og man vil opleve at de svære streetprogrammer (øvet – mester) kan være svært udfordrende, motorisk og styrkemæssigt.

Vil du gerne være strandklar?
vil du gerne kunne lave fede tricks på baren og i fitnesscentret?
Vil du gerne kunne de ting i træning som ikke mange mennesker er i stand til?

– Så kast dig over street-programmerne!

KLIK PÅ PROGRAM/NIVEAU FOR AT LÆSE MERE

STREET NIVEAU;

START

STREET NIVEAU;

ØVET

STREET NIVEAU;

MESTER

STREET PROGRAM;

GRUPPE

Start – øvet – mester programmerne er umiddelbart kun skaleret til det enkelte niveau, men man kan finde træne programmerne sammen og således skalere op/ned i niveau som det passer. Grunden til opdelingen er også, at programmets øvelser ikke kun kan være svære, men intensiteten og varigheden kan variere fra let til meget hårdt og derfor vil en gruppeskala ikke være fordelagtig. Hvis man er flere på forskellige niveauer anbefales grupperprogrammerne i stedet.

Gruppeprogrammerne er programmer, hvor øvelserne kan skaleres til de 3 niveauer; start – øvet – mester. Dette betyder at det oftest kan trænes i par og grupper, hvor man er på forskelligt niveau. Man bliver således udfordret ligeligt, men kan motivere og inspirere hinanden mens man træner