• Kontakt

    Lad os holde kontakten!X

    Smid en kommentar

    Sender din besked, vent venligst...

    Tak for din besked! Vi vinder stærkt tilbage!

    Der opstod et problem med din besked, venligst prøv igen.

    Venligst udfyld alle felter inden du sender din besked

STREET BASICS

Street gruppeprogram ; STREET BASISCS er udformet til høj intensitet og giver en hård indføring i det man kan kalde calisthenics “basisøvelser”.

Basisøvelserne er “basis” fordi de danner rammen om de bevælgelsesmønstre som mange øvelser tager afsæt i. Tilmed giver de en god styrke i de store motoriske enheder indenfor kategorierne ben, mave, core, pres og træk. Man bør være bekvem med disse basisøvelser, hvis man gerne vil progressere nogle fede street moves som eksempelvis muscle up. Hvad enten du er ny i street workout eller et gadebæst bør du altid komme omkring basisøvelserne ind i mellem. Her kan dette program anbefales.

STREET GRUPPEPROGRAM;

STREET BASICS

START

ØVET

MESTER

 

.
dipsOVERBLIK
.
dipsPROGRAM

Hvis du er i tvivl om udførelsen af de respektive øvelser, anbefales det at se gennemgangen af teknik, position, udførelse osv. følg linksne til de enkelte øvelser – i samme rækkefølge som programvideoen angiver

Øvelse 1 : Squats
Øvelse 2 : Planche – AKTIV PAUSE
Øvelse 3 : Pull ups
Øvelse 4 : Push up
Øvelse 5 : Hollow body – AKTIV PAUSE
Øvelse 6 : Toes to bar
Øvelse 7 : Shoulder press
Øvelse 8 : Static back planche – AKTIV PAUSE
Øvelse 9 : Sit up squats
Øvelse 10 : Wall handstand
Øvelse 11 : Dips