• Kontakt

    Lad os holde kontakten!X

    Smid en kommentar

    Sender din besked, vent venligst...

    Tak for din besked! Vi vinder stærkt tilbage!

    Der opstod et problem med din besked, venligst prøv igen.

    Venligst udfyld alle felter inden du sender din besked

TRÆNINGSPLANER

JoGGA tilbyder forskellige typer planer alt efter mål, ønsker, niveau, interesse og tid. Planerne har alle forskellig opbygning og gør brug af de forskellige programtyper, der findes her på siden

Begynderplanen bygger på 2 ugentlige træninger
Sommerplanen bygger på 3-6 ugentlige træninger
Holdplan er holdtræning for alle dem, der gerne vil træne udenfor hele sommeren

De enkelte planer har fokus på forskellige områder, men det ene fokus udelukker ikke det andet. Man vil opleve øget muskelvækst i både begynderplanen og sommerplanen. Ligeledes vil man også opleve bedret motorik og mobilitet i planen for begyndere selvom fokus ligger på muskelvækst og simple bevægelsesmønstre.

Holdplanen tilbyder 3 forskellige typer hold, Begynder, Strandklar og Street Workout, der blander øvelserne i calisthenics og gennemløber træningsprogrammer, der træner kroppen mod forskellige mål.

Begynder

Start her, hvis du er ny til kropsvægtstræning; KLIK HER

Sommerplan – lanceres i 1. juni

Vil du i bedre form og tabe dig over sommeren så; KLIK HER

 

Holdplanen giver et overblik over de forskellige holdtræninger du kan tilmelde dig gennem kalenderen

.
dips
.
dips