• Kontakt

    Lad os holde kontakten!X

    Smid en kommentar

    Sender din besked, vent venligst...

    Tak for din besked! Vi vinder stærkt tilbage!

    Der opstod et problem med din besked, venligst prøv igen.

    Venligst udfyld alle felter inden du sender din besked

BEGYNDERPLAN MODUL 1

Begynderplan modul 1 er for dig, der er helt ny til kropsvægtstræning og gerne vil have en detaljeret plan for antal træninger, programtyper, intensitet og interval.

Begynderplan modul 1 blander øvelser i kategorierne ben, mave, core, pres og træk og har til formål at styrke hele kroppen. Tilmed blandes øvelserne med programmerne indenfor elementerne styrke, balance og isometrik (statisk) så du ikke blot træner kroppens mange muskelgrupper, men også bliver udfordret på balance, motorik og udholdenhed. Planen er lavet således at man ikke kører musklerne helt trætte og de således nedbrydes hårdt, hvorefter de kræver tilsvarende hvile til restitution. Derimod er planen formet således at de respektive programmerne kan trænes flere dage i streg, hvis man er topmotiveret og gerne vil hurtigt i form.

Som udgangspunkt er planen bygget op om 2 ugentlige træninger, hvorimellem det anbefales at supplere med anden motion. Planen er til for at skabe en kontrolleret opstart til kroppens mange muligheder for træning. Så snart man har blod på tanden og lyst og energi til at lære mere sætter fantasien ingen grænser – den sætter nye mål!

.
dipsDETALJER
.
dipsOVERBLIK

 

Program 1.0 er et styrkeprogram, der aktiverer mange muskler i kroppen ved hver gennemførsel og dette program er også det centrale program for planen. Program 2.0 og 3.0 indarbejdes for at skabe variation samt udfordringer til både balance, motorik og udholdenhed. Som planen illustrerer er det 32 træningssessioner fordelt over 16 uger. Hver uge byder på 2 træningssessioner og det anbefales at man holder 2-3 dages pause mellem træningerne, så man er fuldt restitueret.


BEGYNDERPROGRAMMER ;

1.0 / 2.0 / 3.0

.

1.0

.

2.0

.

3.0